Загрузка...

Дитячий одяг MONNALISA. Історія бренду

Бренд Монналіза - Monnalisa S.p.A. - це італійська марка одягу для найпрекрасніших на цій планеті - дітей від 3-х місяців до 16 років. Переважно «Монналіза» це одяг для дівчаток, а з недавніх пір запущена і лінія одягу для хлопчиків. Завдяки цьому бренд Monnalisa в 2018 році є одним зі світових лідерів з виробництва одягу в сегменті luxury.

Історія компанії

П'єро Іакомоні і Барбара Берточчі, які сьогодні займають відповідно позиції Голови Ради Директорів та Креативного Директора компанії, заснували «Монналізу» в 1968 році. Через 40 років і завдяки відданості справі і неймовірного ентузіазму кожного співробітника, Монналіза СпА - тільки 1 з 5 складових цієї Групи компаній. Це 5 взаємопов'язаних компаній, всі розташовані в Ареццо, серце італійських брендів і великому місті культурних і мистецьких традицій Італії. Філософія бренду Монналіза заснована на унікальному поєднанні підприємництва, інновацій, пошуку нових ринків, неповторною стилістикою і особливої ​​уваги до розвитку ресурсів компанії і її можливостей. Своєрідний коктейль з ноу-хау і пристрасті зробили Монналізу СпА лідером серед малих і середніх підприємств.

Чому «Monnalisa»?

В основі назви бренду, як це часто буває, лежить смішна і цікава випадковість. Барбара Берточчі разом зі своїм чоловіком П'єро Іакомоні, перебуваючи в Парижі, гуляли по Лувру і зупинилися біля всесвітньо відомої картини Леонардо да Вінчі «Мона Ліза». П'єро був вражений картиною і, перебуваючи під враженням від шедевра, вирішив створити свою Мону Лізу. Це йому вдалося - бренд не втрачає своєї популярності вже 46 років.

  • 2002 - бренд виходить на рівень міжнародних стандартів якості ISO 9001
  • 2003 - відкривається перший магазин Monnalisa у Флоренції, потім в Мілані і Неаполі
  • 2004 - бренд Monnalisa отримує 1й приз Європейського Модного Показа в Італії
  • 2006 - Monnalisa стає маркою-переможець в малому і середньому бізнесі в Італії
  • 2007 - Монналіза оголошується модною маркою року Італії
  • 2009 - компанія запускає нову лінію одягу «Монналіза» для хлопчиків - Hitch-Hiker
  • 2011 - відкривається перший монобрендовий бутик в Москві

Підхід до одягу

Дизайнери бренду вдало поєднують актуальні тренди, бездоганне відчуття стилю і, головне - «віковий підхід». У дизайні одягу Monnalisa немає місця сліпого копіювання «подіумного» одягу для дорослих і стереотипам «casual» або «pretty doll».

Речі від Monnalisa виготовляються з високоякісних матеріалів з різної цікавої і приємною на дотик фактурою. Крім того, в достатку використовуються аплікації, гумки, драпірування, принти, стрічки, блискавки, волани - все, що в силу віку викликає у дівчаток непідробний інтерес до одягу.

Бренд працює за кількома напрямки розробки дитячих «дівчачих» образів, в залежності від віку та стилю маляток.

Monnalisa - орієнтована на дівчаток від 2 до 16 років
Chic - святкове вбрання з романтичним настроєм. Дуже жіночна, але, в той же час, по-дитячому мила

А також:

  • NY&LON - милий спортивний одяг з акцентом на повсякденність і зручність.
  • Jakioo - яскравий одяг для дівчаток старшого віку - від 6 і до 16 років. Тут все, як у дорослих!

Творці одягу марки Монналіза впевнені, що діти - наше майбутнє, тому вони не тільки створюють для них унікальний одяг, але і всіляко допомагають їм через свій благодійний фонд.

Зоряні клієнти

Шанувальників марки чимало і серед зоряних мам і тат. Так, одяг Monnalisa можна побачити на дочці Тома Круза Сурі, на дітях Анджеліни Джолі і Бреда Пітта, дочці президента Америки Барака Обами, дочці Мадонни, дочці Уілла Сміта. Творці марки пишаються цим і вважають, що їх одяг на зіркових дітей - це відмінна реклама.

Одяг Monnalisa виховує у дівчаток чудовий смак і почуття стилю, які так складно сформувати і які мають настільки важливе значення для будь-якої жінки!